Rólunk
A Nove Consulting Kft. 2010 májusában lett alapítva pénzügyi, biztosítási és üzletviteli tanácsadás miatt. Oka az volt, hogy nagyon kevés hiteles tanácsadóval találkoztam, Aki az én érdekeimet képviselve a legjobb tanácsot adná. Társasházak biztosítási ajánlat tételekor nem látható akadályokba ütköztem az esetek többségében. Egyik ügyfelem unszolására végeztem el az ingatlankezelői tanfolyamot, hogy a házuk helyzetét stabilizálhassam és egy személyre szabott kezelési tervvel rendbe rakjuk a társasházat.
Így 2012 évben belevágtam a Társasház kezelési tevékenységbe! Több mint egy évtizede kiskereskedelmi lánc üzleteinek a napi üzemeltetési feladataival foglalkozom. Emiatt nagyon jó kapcsolatot ápolok építőipari, pályázatíró, könyvelői irodákkal. Nem szükséges ügyeleti vagy egyéb plusz költséget fizetnem azért, hogy akár 1 órán belül bármilyen szakipari tevékenységet ellátó személy segítse a munkámat. Az iparosok gyors szolgálati rendszerben állnak rendelkezésre.
A közös képviseleti munkát ügyfélközpontúságra helyeztem, ezért a Társasházak számának növekedésével munkatársaimat szakmai és szigorú etikai alapelvek mentén választottam ki, hogy az ingatlanok kezelését FELSŐFOKON végezhessem továbbra is a munkafolyamatok megfelelő leosztásával és koordinálásával.
Három alapvetően fontos pillér tevékenységünkben:
Precíz, Pontos elszámolás, naprakész közös képviselet!
.......hogy Önök a vagyonuk változását mindenkor nyomon tudják követni, a terveiket a közös képviselet segítségével, és a társasház pénzügyi lehetőségeivel összhangban tudják megvalósítani...
A képviselet nagy gyakorlattal bíró, képzett és agilis könyvelővel rendelkezik, kiváló partnerkapcsolatban állunk társasházi ügyekben rendkívül jártas ügyvédi irodával. A havonként előírt közös költség kötelezettségek rendszeres teljesítését, folyamatosan figyeljük, a késve fizetőkkel szemben a megfelelő hatékony lépéseket tesszük meg. A közszolgáltatók számláit minden esetben ellenőrizzük, a szabad pénzeszközöket folyamatosan lekötjük a nagyobb kamathozam reményében. A pályázatokat állandóan figyeljük és arról a tulajdonosokat a közgyűléseken tájékoztatjuk. A tulajdonosok túlnyomó többségének a legféltettebb vagyontárgya a saját lakása, mégis rendkívül kevés figyelmet fordítanak rá. Pedig elég egy kisebb figyelmetlenség, (pl.: az elektromos hálózat túlterhelése miatti tűz, vagy csőrepedés okozta beázás stb.) és akár milliós kárt lehet elszenvedni. A hibalehetőségek csökkentése érdekében felmérjük a házat, javaslatot teszünk az elvégzendő munkák körére, felkutatjuk a pályázati lehetőségeket.
A tervezett kisebb-nagyobb felújítások megszervezése az ajánlatkéréstől a közgyűlési döntés előkészítéséig, a pályázatok összeállításáig, beadásáig a kivitelező ellenőrzéséig a közös képviselet dolga. Önök megtervezik a következő lépést (lépéseket), mi megkeressük az alkalmas vállalkozókat, előkészítjük a munkákat a zökkenőmentes felújítás érdekében. A közös képviselet csak megfelelően elvégzett munkát fizet ki! A kőműves-, lakatos-, ács-, tetőfedő-, épületasztalos-, bádogos-, villanyszerelő- és festő szakmákban megbízható és több munkán kipróbált iparosokkal állunk kapcsolatba. A műszaki ellenőrzésre az adott szakterületen mértékadó szakembert kérünk fel.
Speciálisan társasházi könyvelésre készített programmal rendelkezünk így papír vagy elektronikus formában nem jelent gondot a napra kész könyvelés. Online felületen korlátozott hozzáféréssel a kezelt társasház anyagai elérhetőek az általunk kezelt társasház lakóinak így folyamatosan nyomon tudják követni a tulajdonukban beállt változásokat, számlákat, kimutatásokat.
Miért essen ránk a választásuk? Mert nálunk nincsenek rejtett költségek és az általunk kezelt társasházakban lefeleztük a kintlévőségeket, szemétszállítási és víz-, csatornadíjat! Ehhez mindenképpen szükséges volt a szoros együttműködés a számvizsgáló bizottsággal.
Igény szerint az Ön lakóközösségét is felmérjük és kidolgozunk egy személyre szabott kezelési javaslatot a közösség igénye szerint.
Célunk, hogy minél több elégedett lakó legyen az ügyfelünk!